Biljarten in De Lepelaar

 

De Jisper Biljartclub begint aanstaande dinsdag 6 september weer aan het nieuwe seizoen 2016 – 2017.

De competitiestrijd gaat dan weer van start. “Iedereen wil winnen en ik ook,” vertelt voorzitter Theo Budding met een grote grijns. In competitieverband spelen zij libre en bandstoten, om en om en er wordt op twee biljarts gespeeld. Het afgelopen seizoen is het jongste lid Dennis de Haan, kampioen geworden. Dennis was er erg blij mee want ieder jaar weer greep hij net naast de titel!

Biljartkampioenen 2015 2016

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De winnaars van het afgelopen seizoen met in het midden de clubkampioen Dennis de Haan. Links Joop van Diemen (penningmeester) en rechts Arjan Wester. Foto: Rania Speldenbrink

Dit jaar probeert de Jisper Biljartclub een uitwisseling te regelen met
de biljartclub in het Wapen van Egmond Binnen bij Cor Haagen. Henk vd Heide Wijma (secretaris) vertelt dat er ook eens per jaar een spelletjesavond wordt georganiseerd. “Met wat leuke prijsjes erbij.” De mannen sparen ook voor een uitje dat door de feestcommissie georganiseerd wordt.

biljart 2016 Theo Henk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De sfeer is goed bij de Jisper Biljartclub vinden Theo en Henk.

“We hebben ruimte voor nieuwe leden. Zij zijn van harte welkom!” Mannen uit Jisp en Wormer bel even met de secretaris Henk vd Heide Wijma via telefoon: 6421704. Of kom op de dinsdagavond langs in De Lepelaar aan het Molenpad. De clubavond is iedere dinsdag vanaf 19.30 uur. Volgens Theo en Henk is de sfeer erg gezellig bij de Jisper Biljartclub.

                    “Mannen uit Jisp en Wormer,

                                            kom biljarten!”

 

Vergelijkbare berichten

Paasei zoeken!   Beste dorpsbewoners, 2e paasdag, maandag 13 april, stond onze paasactiviteit op het surflandje gepland. Eitjes zoeken, eier-parcours, ei vangen enz. U begrijpt door de corona crisis
Engel ritmisch op en neer...   Een oproep van de Raad van Kerken om de klokken in Nederland te luiden op woensdagavond is een mooi gebaar. Vanaf half maart klinkt in Jisp op
Coronavirus!   Toneelvereniging ‘Herleving 1898’ uit Jisp heeft besloten om de toneeluitvoering op 20 en 21 maart te annuleren. Dit naar aanleiding van de nieuwe richtlijnen van de
Dominee Sjaak Visser Beste mensen,  Per 1 april word ik de dominee voor het dorp Jisp, en dat is geen grap. Mijn naam is Sjaak Visser, ik ben 62 jaar
Andere opzet bij WormerSp...   Donderdag 20 t/m zaterdag 22 juni a.s. zal het recreatieterrein tegenover het gemeentehuis in Wormer wederom worden omgetoverd tot een groot strand waarop sportliefhebbers naar hartenlust