Vriendendienst Jisperkerk

Zondag 5 september aanstaande is er in de intieme Jisperkerk weer een dienst van de Hervormde Gemeente.

Een vriendendienst. Dat betekent dat iedereen van harte welkom is die de Jisperkerk een warm hart toedraagt.
Ook als je geen vaste bezoeker bent – voel je welkom!

Er is mooie muziek. Natuurlijk speelt het orgel. Maar ook blokfluitensemble Orlando Gibbons onder leiding van Martine Belder is van de partij. Ze zullen o.a. stukken spelen van Bach, Schuman, Händel en Haydn. 

Het thema van de dienst is: Van U is de toekomst. Voor ons een actueel thema, want er gaat het nodige veranderen in de komende tijd. Vanaf 2022 vormen Wormer en Jisp samen één kerk. Spannend – de toekomst. Wat kan ons helpen om met vertrouwen te leven?

Na de dienst welkom voor koffie en thee!

Namens de Hervormde Gemeente,
ds. Ben de Boer
Bijstand in het pastoraat

Vergelijkbare berichten

Een gezellige zondagochte...   De Recreatiecommissie Jisp organiseerde afgelopen zondag de jaarlijkse Ouderenochtend. Dit keer werd het in De Lepelaar gehouden. Ongeveer zeventig Jispers en oud-Jispers kwamen naar het Dorpshuis
Van alles wat! Deze week werden wij opgeschrikt door een melding op de buurtapp, dat er was ingebroken in een huis aan het Weiver. De inbreker stond zelfs in de
Circus in Jisp?   Beste dorpsgenoten, vanaf vandaag lijkt het einde van het Molenpad wel op een circusterrein. In plaats van onze nieuwe boerderij schemert een blauwgroene circustent tussen de
Nieuwe website Ons Dorp J... Oude site is gehackt en niet veilig meer In juli is de oude website van Ons Dorp Jisp gehackt. Daarvoor waren er al veel problemen, want regelmatig
Streekvervoer Wormerland ...   Syp Wynia en Jan Koene hebben op 9 juli – als afgevaardigden van de Contactcommissie – ‘ingesproken’ bij de tweemaandelijkse vergadering van de Regioraad van de Vervoerregio Amsterdam