Woensdag koffierondje

Als aanvulling op de vaste koffieochtend – de laatste woensdag van de maand – is er vanaf 7 juni iedere woensdag een gezellig koffierondje in Ons Huis.

Foto is gemaakt door Sandra Waal.

De laatste woensdag van de maand wordt als vanouds georganiseerd door Imgard en Inge. De overige woensdagen verzorgt SaenZorg (Sandra Waal) de koffieochtend.

Iedereen die behoefte heeft aan een praatje, samenzijn en gezelligheid is van harte welkom. Vanaf 10.00 uur in Ons Huis bij school De Harpoen aan het Weiver. Kosten 3 euro.

Vergelijkbare berichten

Kerstnachtdienst KERSTNACHTDIENST GAAT NIET DOOR IN JISPERKERK We hebben er meer dan ooit behoefte aan: samenkomen met andere mensen, luisteren naar mooie muziek en een moment van rust
Iets aardigs voor je site...   Bart van der Laan stuurde mij deze week een bijzonder verhaal over een oud-Jisper en de Lange Lummel. Lees het hieronder… Ik heb misschien nog iets aardigs
Jisper ondernemers huren ...   Het pittoreske Raadhuis van Jisp stond alweer een tijdje leeg. De laatste huurder is vier jaar geleden naar Wormer vertrokken. Behalve trouwerijen en af en toe een vergadering van de
Uitvoering Toneelverenigi... Op vrijdag 13 en zaterdag 14 maart aanstaande speelt toneelvereniging ‘Herleving 1898’ de klucht ‘De Gouden Handdruk’ van Alwin Grijseels. Het is een geweldig leuk stuk waarin
De Bonte Os Jisp is nu ec...   Zaterdag werd er een laatste gezellige avond voor de ‘Vrienden van De Bonte Os’ gehouden. De nieuwe eigenaar Donar – van de Van Dalsem kaasboerderij – maakte een lekker