Najaarsrit Fiat 600

Zondag 6 oktober wordt de najaarsrit van de Fiat 600 club Nederland georganiseerd. Jisp is het start- en eindpunt. De club bestaat 40 jaar die week, dus voor hen is dit extra speciaal.

Het leek de club leuk om de dorpelingen hiervan op de hoogte te stellen. Daarnaast hebben zij ook een verzoek! Zij hebben de Jisperkerk gehuurd om koffie en thee te doen bij de start en hopen de parkeerplaats in zijn geheel te kunnen gebruiken. Er komen namelijk Fiat-tjes uit alle hoeken van het land, ook op aanhangwagens.

Tussen 10.00 en 11.00 uur verzamelen de Fiat-tjes bij de kerk, tussen 11.00 en 12.00 uur zullen zij daar vertrekken. Rond 15.00-16.00 uur verwachten zij weer terug te keren. 

Dus graag aanstaande zondag de parkeerplaats bij de Jisperkerk zoveel mogelijk vrijhouden!

Foto’s: van de leden Fiat 600 club Nederland

Vergelijkbare berichten

Hoek van Bosch buiten de ...   Een paar weken geleden zat ik bij Nancy in de auto. Wij reden richting het gemeentehuis van Wormer. Zij wees naar haar navigatiescherm in het dashboard. “Heb jij
Grote vangst uit de wegsl...   Vanmorgen werd door de Recreatiecommissie Jisp weer de jaarlijkse viswedstrijd gehouden voor de kinderen van OBS De Harpoen. Dit jaar deden alle groepen mee. Langs de wegsloot
Kerstboom stormvast? Recreatiecommissie worstelt met kerstversiering – Vier dames van de Recreatiecommissie Jisp gingen op zaterdag 12 december voortvarend aan de slag. Eerst naar onze voorraadruimte. Dat was gelijk
Manneken Pis in Jisp?   Soms lees je wel eens iets via Facebook. Dan trek je een wenkbrauw omhoog en je scrolt weer verder. Daarna ontving ik een e-mail van Anja de
Plastic opruimactie Zwet ...   Zaterdagochtend 19 oktober: Plastic opruimactie Zwet vanuit Jisp Help je mee? Steeds meer mensen maken zich zorgen over de gevolgen voor mens en dier van plastic