Ciao Renato!

Ons bereikte het droevige bericht dat Renato Messedaglia, onze Italiaanse Jisper, is overleden. Wij zullen hem allemaal in het straatbeeld gaan missen. Altijd reed hij op zijn vouwfiets door Jisp. In het verleden met Beer en Boy – zijn honden – naast hem. Ook fietste hij iedere dag even naar zijn tuin vlak voor het Tilbruggetje. Daar stond zijn basilicum in enorme bossen te ‘spragen’ in het zonnetje.

Als het ijs in de sloten lag dan zag je Renato op zijn prikslee voorbij vliegen. Hij is zeker door alle slootjes in ons mooie Wormer- en Jisperveld gegleden.

Zijn kinderen nodigen iedereen uit om zaterdagmiddag naar de Jisperkerk te komen voor zijn afscheid. Van harte welkom! (Zie de rouwkaart met alle gegevens.)

Wij wensen zijn dochters, schoonzoons, kleinkinderen en Vera veel sterkte toe bij het dragen van dit verlies. Lieve Renato rust zacht.

Vergelijkbare berichten

Ja hoor….. het is g...   De jongens tot 11 jaar van VV Jisp zijn vandaag kampioen geworden. Natuurlijk ook dankzij de geweldige coaching van Jim Praag en Mark Scholtens. Van harte
Uitvoering ‘Herlevi... Op vrijdag 24- en zaterdag 25 januari aanstaande speelt toneelvereniging ‘Herleving 1898’ de klucht ‘Paniek in het pension’ van Gerben Pijl. Vanwege ernstige gezondheidsproblemen van onze regisseur
Kerstnachtdienst KERSTNACHTDIENST GAAT NIET DOOR IN JISPERKERK We hebben er meer dan ooit behoefte aan: samenkomen met andere mensen, luisteren naar mooie muziek en een moment van rust
V. V. Jisp E1 kampioen!   Zaterdagochtend… een snoeiharde wind en af en toe hevige regenval. Het maakte voor de jongens van V. V. Jisp E1 helemaal niks uit. Want kampioenen waren ze eigenlijk
Sinterklaas Bingo Speurto... Helaas konden wij dit jaar geen intocht in Jisp organiseren voor de kinderen.We hebben daarom besloten om van het dorp een pietendorp te maken met veel Sint