Jisp en de Bannetocht

Een nieuw filmpje, gemaakt door Rob en Alex van Heeswijk, over de Jisper IJsclub.

Schaatsplezier op het Zwet in december 2022. Foto: Rob van Heeswijk.

Het bestuur en de natuurijsmeesters van de Jisper IJsclub kwamen medio december in het clubgebouw ‘Het Vlothuys’ bijeen voor een overleg. De aanwezigen werden meteen ingezet om het clubgebouw eens grondig schoon te maken. Want, er kan zomaar vorst komen en dan moeten de voorbereidingen getroffen worden voor de Bannetocht.

“Een goede voorbereiding is het halve werk,” volgens Rob. In dit filmpje een korte impressie met prachtige beelden!

Klik hieronder op de rode pijl:

Vergelijkbare berichten

Afhaalmaaltijden bij De L...   Restaurant De Lepelaar biedt de mogelijkheid om 7 dagen per week maaltijden te bestellen en af te halen op de afgesproken tijd. Fantastisch! Lees hieronder het menu en de
Streekvervoer Wormerland ...   Syp Wynia en Jan Koene hebben op 9 juli – als afgevaardigden van de Contactcommissie – ‘ingesproken’ bij de tweemaandelijkse vergadering van de Regioraad van de Vervoerregio Amsterdam
Feestelijke middag van On... Komen jullie ook naar de feestelijke middag van Ons Huis? –   Op vrijdagmiddag 6 november opent Ons Huis vanaf 16.00 uur haar deuren voor jong en
Nieuwe lampen Afgelopen week zijn er drie nieuwe buitenlampen opgehangen aan de Jisperkerk. Wat zijn ze mooi! Twee lampen naast de deur op de noordkant en een lamp naast
Afronding werkzaamheden J...   De werkzaamheden op de Jisperdijk verlopen volgens de planning. De laatste werkzaamheden (bermen op hoogte brengen, verwijderen noodbruggen et cetera) zullen in de week voor Kerst