Wat een feest bij Ons Huis

Openingsactiviteit Ons Huis was een groot succes!

Foto is gemaakt door het bestuur van ons Huis.

Op vrijdag 9 september was de openingsactiviteit van Ons Huis op het schoolplein en wat was het leuk! Bijna 50 kinderen deden mee met verschillende spellen zoals pijl en boog schieten, voetballen in gigantische opblaasballen, levend kwartetten en  een soort van Expeditie Robinson.

De kinderen hebben echt genoten en wij van Ons Huis ook. We hopen al deze enthousiaste kinderen weer te zien op onze vaste knutsel- en kook middagen en alle andere leuke activiteiten die we nog gaan organiseren! 

Alle ouderen ontvangen we graag weer op de koffieochtenden. 

Groet Sandra, Vivian, Wendy, Kim, Ien en Linda.

Vergelijkbare berichten

Boksgala in Jisp!   Een ‘grootstedelijke sport’ werd in Jisp beoefend. Jordanees Ko Ditmeijer richtte Boxing Club The Golden Gloves op. In Jisp stond Ko Ditmeijer uit Amsterdam bekend als ‘ome’ Ko.
Drukke Jaarvergadering Co... Jispers massaal aanwezig                         Tijdens de Jaarvergadering van de Contactcommissie met B & W van Wormerland
Schaatspret bij OBS De Ha...   Met VANDERLAAN op de ijsbaan!   Geen vorst dus geen ijs in Jisp en toch schaatsen. Dat kan vandaag en morgen op een kunstijsbaan die is opgesteld
Steenwerpers genoeg in Ji...   Vandaag op Koningsdag, werd als vanouds weer het steenwerpen georganiseerd bij de Kom aan het Molenpad. Er kwamen veel Jispers op af en het was weer
Manneken Pis in Jisp?   Soms lees je wel eens iets via Facebook. Dan trek je een wenkbrauw omhoog en je scrolt weer verder. Daarna ontving ik een e-mail van Anja de