Wat een feest bij Ons Huis

Openingsactiviteit Ons Huis was een groot succes!

Foto is gemaakt door het bestuur van ons Huis.

Op vrijdag 9 september was de openingsactiviteit van Ons Huis op het schoolplein en wat was het leuk! Bijna 50 kinderen deden mee met verschillende spellen zoals pijl en boog schieten, voetballen in gigantische opblaasballen, levend kwartetten en  een soort van Expeditie Robinson.

De kinderen hebben echt genoten en wij van Ons Huis ook. We hopen al deze enthousiaste kinderen weer te zien op onze vaste knutsel- en kook middagen en alle andere leuke activiteiten die we nog gaan organiseren! 

Alle ouderen ontvangen we graag weer op de koffieochtenden. 

Groet Sandra, Vivian, Wendy, Kim, Ien en Linda.

Vergelijkbare berichten

Glasvezel nu of nooit!   Tegenwoordig maken we steeds frequenter, dagelijks digitaal gebruik van vele internet diensten. Denk aan online muziek luisteren, films of gemiste uitzendingen terugkijken, online shoppen, gamen, sociale
Wel ijs, geen toertocht! Op woensdag 10 februari heeft het bestuur van de Jisper IJsclub een overleg met burgemeester Judith Michel van Wormerland, de Veiligheidsregio en de politie gehouden. De kwaliteit van het ijs
‘Veldschoonmaak’ Jisp   Op de landelijke schoonmaakdag gaan wij met vrijwilligers het Wormer- en Jisperveld ontdoen van zwerfvuil in het natuurgebied. Met bootjes gaan we het water op en wij
Veel activiteiten! De komende tijd staan er leuke activiteiten gepland in ons mooie dorp. Kijk eens op de pagina ‘Agenda’ en ontdek wat er allemaal te doen is Bijna
Van alles wat! Deze week werden wij opgeschrikt door een melding op de buurtapp, dat er was ingebroken in een huis aan het Weiver. De inbreker stond zelfs in de