Wat een feest bij Ons Huis

Openingsactiviteit Ons Huis was een groot succes!

Foto is gemaakt door het bestuur van ons Huis.

Op vrijdag 9 september was de openingsactiviteit van Ons Huis op het schoolplein en wat was het leuk! Bijna 50 kinderen deden mee met verschillende spellen zoals pijl en boog schieten, voetballen in gigantische opblaasballen, levend kwartetten en  een soort van Expeditie Robinson.

De kinderen hebben echt genoten en wij van Ons Huis ook. We hopen al deze enthousiaste kinderen weer te zien op onze vaste knutsel- en kook middagen en alle andere leuke activiteiten die we nog gaan organiseren! 

Alle ouderen ontvangen we graag weer op de koffieochtenden. 

Groet Sandra, Vivian, Wendy, Kim, Ien en Linda.

Vergelijkbare berichten

Helsch lawaai tijdens lui...   Vandaag is het ‘Luilak’ in Jisp met daaraan gekoppeld voor de 27e keer de Luilakpolderloop door ons mooie Wormer- en Jisperveld en de Miniloop. Alle informatie hierover staat op
Hoopjes zaagsel Ineens lag daar – in de linker koorbank – een hoopje houtzaagsel. Ruim één meter trekbalk in de oost muur van de Jisperkerk was aangetast door de
Monumentale boom   De grote beuk naast villa Sonnevanck heeft na 150 jaar het veld geruimd. De monumentale boom is ten prooi gevallen aan de reuzenzwam en de honingzwam,
Toekomst kerkelijke gemee...   Op maandag 7 oktober zijn alle inwoners van Jisp van harte welkom in de kerk. De Hervormde Gemeente wil graag met alle belangstellenden in gesprek over
JispNu In juli kreeg ik een e-mail van Rob van Heeswijk uit Jisp. Hij kondigde daarin aan dat hij – samen met zijn broer Alex – graag dorpsfilmpjes